Program lojalnościowy dla rolników

6 Kwietnia 2016

Program lojalnościowy to dobrze znane narzędzie, które jest szeroko wykorzystywane w naszym codziennym życiu. Z jednej strony umożliwia uczestnikom skorzystanie z różnych akcji promocyjnych czy cenowych obniżek, a z drugiej pozwala producentowi na zbudowanie jeszcze lepszej relacji z klientem.

Korzystają z niego największe koncerny paliwowe, kina, a nawet sieci sklepów zajmujących się sprzedażą rozmaitych akcesoriów, od produktów spożywczych, przez ubrania, na produktach cyfrowych kończąc. Jest to zatem zabieg, na którym najczęściej korzystają obie strony. Dotyczy to szczególnie osób przekonanych do określonych produktów i usług, ponieważ wszystko co otrzymują w ramach programu lojalnościowego, to wartość dodana. Ot takie “zapisanie się na listę z promocjami” danej firmy.

Program lojalnościowy dla rolników

Podobny program w ubiegłym roku uruchomiła firma Dow AgroSciences Polska. Producent środków ochrony roślin zapoczątkował wówczas program D-Koder skierowany do rolników korzystających z preparatów oferowanych przez Dow AgroSciences. Kolejna edycja D-Kodera na sezon 2016 jest już aktualna.

Aby wziąć udział w programie wystarczy zakup jednego z poniższych preparatów:

  • Mustang Forte 195 SE
  • Mustang 306 SE
  • Dursban 480 EC
  • Galera 334 SL
  • Effigo
  • N-Lock

Warto pamiętać, że litr każdego ze wspomnianych środków odpowiada określonej liczbie punktów (od 0,2 do aż 5 pkt. za litr). Uzbierane punkty można wymienić na nagrody. Wśród nagród są: karta płatnicza Orlen, karta prezentowa MediaExpert, bon wakacyjny Itaka oraz karta upominkowa Douglas.

Tradycyjnie i mobilnie

Aby wziąć udział w programie potrzebne są kody z opakowań oraz dowody zakupu. Wystarczy jeszcze zarejestrować się w programie i można korzystać ze wszystkich atrakcji. Warto również zaznaczyć, że w zależności od preferencji można cały proces przeprowadzić bardziej “analogowo” czyli wypełniając formularz rejestracyjny (do pobrania podczas zakupu w sklepie) i przesłać wraz z kodami i dowodami zakupu listownie lub “cyfrowo”, czyli dokonać wszystkich działań za pomocą komputera lub telefonu komórkowego. Dostępna jest specjalna aplikacja, która bardzo ułatwia przejście całego procesu. Można za jej pomocą obserwować stan punktów na swoim koncie, dodać kolejny kod, a nawet zeskanować paragon. Aplikacja dostępna jest na wszystkich najważniejszych platformach: Google Play (telefony z systemem Android), App Store (telefony z systemem iOS), Microsoft Store (telefony z systemem Windows)

Więcej informacji na stronie www.e-pole.pl

Najnowsze artykuły

Jak stosować BlueN/UtrishaN w uprawie kukurydzy?

Kukurydza jest rośliną, która potrzebuje około 25 kg azotu na wyprodukowanie 1 t ziarna i odpowiedniej ilości słomy. Łatwo więc policzyć, że dla plonów, które często zbieramy na polskich polach wraz ze zbiorem kukurydzy wynoszone jest grubo ponad 300 kg tego ważnego makroelementu. Czy bakterie endofityczne mogą zwiększyć efektywność plonowania kukurydzy przez dostarczenie dodatkowej ilości azotu?

20 Czerwca 2024

Międzyplon – co i kiedy siać?

Do wysiewu w międzyplonie nadają się przede wszystkim gatunki i odmiany tych roślin, które rosną szybko i w krótkim okresie budują w miarę wysoki plon biomasy. Decydujący wpływ na powodzenie uprawy międzyplonów ma długość czasu wegetacji i przebieg warunków pogodowych, zwłaszcza opady.

20 Czerwca 2024

Najgroźniejsze szkodniki w uprawie ziemniaka

Kondycję plantacji ziemniaka pogarsza szereg szkodników, atakujących zarówno nadziemną, jak i podziemną część roślin. Najgroźniejsze z nich w skrajnych przypadkach mogą prowadzić do całkowitego niepowodzenia uprawy.

20 Czerwca 2024
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE

Na naszych stronach internetowych wykorzystujemy technologie internetowe różnego rodzaju – własne i od osób trzecich – w tym pliki cookie, aby zoptymalizować Państwa doświadczenia. Oprócz technologii internetowych, które są niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony www, obejmują to również technologie internetowe do analityki internetowej i wyświetlania ukierunkowanych reklam. Korzystanie z nich jest dobrowolne i wymaga Państwa zgody. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę ze skutkiem na przyszłość lub zmienić ustawienia pod linkiem „Zmień moje preferencje” lub bezpośrednio w przeglądarce internetowej.

Dodatkowe informacje na temat przetwarzania danych i zawartości technologii internetowych można znaleźć w naszej polityce prywatności oraz polityce dotyczącej plików cookie.