Najczęściej zadawane pytania
  1. Czy po wgraniu dowodów zakupu (faktur lub paragonów) na stronie Programu muszę je jeszcze wysyłać pocztą?
    Nie, wystarczy wgranie na stronie www.e-pole.pl po zalogowaniu się Uczestnika.
  2. Co mam zrobić jeżeli kody z opakowań uległy zniszczeniu?
    Należy skontaktować się z Przedstawiciele Handlowym Corteva, który może wysłać potwierdzenie nabycia przez Państwa produktów na adres e-mail: pytanie@e-pole.pl
  3. Wgrałem dowody zakupu (faktury lub paragony) na stronie a nie mam naliczonych punktów, dlaczego?
    Punkty z dowodów zakupu są naliczanie w przeciągu 14 dni od wgrania na stronie.
  4. Chcę zmienić numer telefonu (login) w Programie, jak to zrobić?
    W celu zmiany numeru telefonu (loginu) należy wysłać maila na adres pytanie@e-pole.pl z informacją z jakiego numeru telefonu na jaki mamy dokonać zmiany. Zmiana zostanie przeprocesowana i potwierdzona mailowo.
  5. Zapomniałem hasła, jak mogę się zalogować?
    W prawym górnym rogu na stronie www.e-pole.pl znajduje się przycisk „Nie pamiętam hasła”, należy wpisać numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji do Programu, na który otrzymają Państwo nowe hasło. Nowe hasło można generować dowolną ilość razy lub ustawić własne hasło po zalogowaniu się na konto Uczestnika.
  6. Czy jeżeli zarejestrowałem się w jednej z poprzednich edycji Programu e-pole to czy muszę ponownie się rejestrować w Programie?
    Nie, automatycznie stają się Państwo Uczestnikami Programu e-pole.
  7. Zgubiłem numer PIN do karty Orlen, jak mogę go odzyskać?
    Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pytanie@e-pole.pl podając numer karty, nazwę Uczestnika oraz datę ważności karty.
  8. Mamy gospodarstwo podzielone na kilku członków rodziny (mam kilka firm, których jestem właścicielem), czy możemy wgrać zakupy na jedno konto?
    Od edycji 2020 istnieje możliwość rejestracji każdego z uczestników oddzielnie a następnie należy wypełnić Załącznik nr. 2 do Regulaminu „Wzór formularza wniosku o przekazywanie Punktów w Programie” który umożliwia scedowanie punktów z jednego uczestnika na drugiego.
  9. Czy na infolinii Programu mogę uzyskać informacje o produktach i ich stosowaniu?
    W celu uzyskania powyższych informacji prosimy o kontakt z Przedstawicielem Handlowym Corteva działającym na Państwa terenie. Kontakt mogą Państwo znaleźć na stronie: https://www.corteva.pl/kontakt/gospodarstwa.html